Kannattajajäsenet

Kannattajajäsenen jäsenmaksuksi on yhdistyksen kokous päättänyt 100 euroa kalenterivuodeksi 2024 (1.1.2024 - 31.12.2024).

Kannattajajäsen voi ilmoittaa sivustomme ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja -koulutuksista sivustomme "koulutuksia" osiossa vain jos koulutus täyttää yhdistyksen asettamat koulutuksen laatumäärittelyn.

HUOM!!
Kannattajäsen vastaa itse siitä, että mahdollisesti tarjottava Neuropsykiatrinen valmentaja -koulutus vastaa Neuropsykiatriset valmentajat ry:n laatumäärittelyä.

Internet-sivustollamme voit ilmoittaa vain ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja -koulutuksista, jotka täyttävät yhdistyksemme laatumäärittelyn.

Lisäkoulutuksista et voi ilmoittaa sivustollamme. Lisäkoulutuksista voit ilmoittaa sosiaalista mediaa käyttävälle jäsenistöllemme yhdistyksen suljetussa Facebook-ryhmässä lisäkoulutuksesta tiedon.