Yhdistyksen tarkoitus

• Ohjaustyössä käytettävän valmennusmenetelmän toteuttaminen ja kehittäminen.
  • Neuropsykiatristen asiakkaiden biopsykososiaalisen hyvinvoinnin edistäminen valmennuksen avulla.
  • Tuoda esille valmentajien erityisosaamista ja valmennusta osana palvelujärjestelmää.
  • Pohtia erilaisia työskentelyyn liittyviä haasteita ja toteuttaa yhteiskunnallista vaikuttamista.
  • Tuoda esille menetelmän tuloksia, mahdollisuuksia ja sovellutuksia.
  • Nostaa esille neuropsykiatrisista erityisvaikeuksista johtuvia tarpeita ja niihin liittyviä kehittämishaasteita.
  • Varmistaa valmennustyön ja koulutuksen laatua.
  • Tehdä koulutus- ja kehittämistyötä.

Yhdistyksemme eettiset ohjeet tukevat jäsenistöä valmennustyössä.

Yhdistyksen jäsen sitoutuu noudattamaan eettisiä ohjeita ja yhdistyksen sääntöjä.

Neuropsykiatrinen valmennus on ohjauksellinen ja tavoitteellinen kuntoutusmenetelmä, joka on suunnattu asiakkaille, joilla on neuropsykiatrisia erityisvaikeuksia.

Neuropsykiatrinen terminä viittaa psykiatriseen oireistoon, jolle tyypillistä on neurologinen alkuperä.

Meille on tärkeää, että valmennustyö ja siihen annettava koulutus on laadukasta.

Etsitkö neuropsykiatrista valmentajaa?
Alueellasi palvelevan luotettavan ammattilaisen löydät "Valmentajat" -sivulta.

Etsitkö ammattitaitoasi täydentävää, ratkaisukeskeinen neuropsykiarinen valmentaja, koulutusta?
Sopivan koulutuksen löydät "Koulutuksia" -sivulta.

Voit olla yhteydessä yhdistyksemme alueellisiin yhteyshenkilöihin tai yhdistyksen toimihenkilöihin.

Tulostettavan esitteen saat tästä.